יום שבת, 3 בנובמבר 2012

מחזור קופסאות שימורים

הכוונות היו שונות בהתחלה.
אספתי קופסאות שימורים בכדי להכין משחק ליום הולדת Angry Birds של טמיר אך בסופו של דבר, לאור כמות הילדים, ירדתי מזה. כך יצא שנותרו לי קופסאות שימורים וצורך לארגן את כלי הכתיבה בחדר העבודה.
החלטתי לקשט את הקופסאות:
זה דיי פשוט, האמת:
השתמשתי באלמנטים להדפסה שהורדתי מהאינטרנט בחינם או בתשלום (תלוי באתר), כאשר חלקם עוצבו במחשב והודפסו בלבד ולחלקם הוספתי אלמנטים כמו פאטץ' או סרטים:
סרט הפונפונים והפטץ' המקסים הזה נרכשו אצל נתנאלה.
אלמנטים להדפסה תוכלו למצא כאן.
בהצלחה!
קרין

14 תגובות:

  1. בובי, איזה חדר עבודה מקסים סידרת לך בזכות קופסאות השימורים האלה! מדליק לאללה.

    השבמחק
  2. שלום
    ממש מקסים :)
    עם איזה דבק הדבקת הכל ?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      הנייר על דבק דו צדדי
      כל מה שקשור בבדים כמו הפטץ' וסרט הפונפונים, אני משתמשת במוד פודג' שמיועד לבדים.
      הוא מופיע בתמונה החמישית מלמעלה.
      אני לא בטוחה שיש אותו לרכישה בארץ כי לא מצאתי אבל אפשר להזמין מחו"ל דרך ebay והוא מספיק לדיי הרבה זמן.

      מחק
  3. כמה פשוט ככה יפה.
    אהבתי את התוספת של סרט הפונפונים

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      התלבטנו, גיסתי ואני, אם להוסיף את הסרט. זה בשבילה.
      היא החליטה שכן :-)
      גם אני אוהבת את המשחק איתו :-)

      מחק
  4. איזה כייף של פוסט, והבורד שלך בפינטרנסט סוג של אליפות, עוקבת בשמחה :-)

    השבמחק
  5. איזה רעיון מדליק והביצוע משגע!!
    אוהבת מאד!!!

    השבמחק
  6. הי, מהמם
    במה צבעת את פנים קופסאות השימורים?
    אני רואה שהן צבועות בלבן.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, תודה!
      לא צבעתי את פנים הקופסה. כך היא הייתה במקור.

      מחק
  7. מהמם!!!
    תוכלי אולי להסביר בקצרה איך מעצבים ומשתמשים באלמנטים להדפסה ברשת?

    השבמחק
  8. שאלה, החלק הפנימי העליון לא חד? עלול לשרוט או לחתוך אצבע לא זהירה?

    השבמחק