יום חמישי, 18 באוקטובר 2012

קישוטים

כן, כן, אני יודעת. אלו רק ניירות שמשקיעים בהם הרבה ואח"כ זורקים לפח (לרוב).
ובכל זאת, אני מעדיפה להכין קישוטים מאשר לרכוש אותם, במיוחד כשמדובר בקישוטים למסיבה שלא ממש מצאתי היכן ניתן לרכוש בארץ...
ה- 5 הגדול, הדיגלונים, ארגז המתנות, עקבות הציפורים, שקיות ההפתעה, כל אלה כאן מטה...


הדיגלונים:

קיימים היום בשוק דיגלונים מקסימים תפורים מבדים לתליה וקישוט חדרים בתוך הבית.
מכיוון שפרויקט תפירת הדיגלונים שלי לוקח לי שנים (בכל זאת, אין לי מכונת תפירה), החלטתי ליצור לטובת המסיבה, דיגלונים מדפים צבעוניים התואמים לנושא המסיבה, בגודל A4.
להלן התהליך:
1. כאמור, לקחתי דפי A4 צבעוניים שניתן לרכוש בחנויות לכלי כתיבה ויצירה.
2. יצרתי תבנית / גזרה (כמו שיוצרים בתפירה): קיפלתי עמוד A4 בודד לחצי  באופן שוו לאורכו.
3. שירטטתי קווים מהסימון שנוצר במרכז באופן אלכסוני אל הפינות ממול באופן הבא:
4. חתכתי באמצעות סכין יפנית ולאחר מכן הנחתי את הגזרה על ערימת דפים צבעוניים שמהם ייווצרו הדיגלונים (כ- 20 דפים). חתכתי את ערימת הדפים בהתאם לדף הגזרה וכך יצרתי משולשים צבעוניים שווי צלעות.
5. חוררתי את קצוות המשולשים והעברתי בין החורים לקשירת בלונים. ווידאתי שהחוט עובר בגב הדיגלון ולא בחזית והדבקתי אותו מאחורה באמצעות נייר דבק.

הספרה 5:

כדי ליצור את הקישוט הבאה, שכיום משמש כתמונה לקישוט בחדר הילדים, לקחתי קרטון, גזרתי ממנו את הספרה 5 שציירתי ביד חופשית, והדבקתי עם דבק UHU סטיק את הדמויות הגזורות של ה- Angry Birds:

ארגז המתנות:

בחנויות ליצירה, כמו באקוורל ברעננה, ניתן למצוא קרטון חום פשוט בגודל של גיליון.
בכדי ליצור את ארגז המתנות, לקחתי ארגז עץ ששימש לצעצועי ילדים, מדדתי כל אחת מהצלעות שלו וחתכתי בהתאם למדידות, 4 צלעות מהקרטון שרכשתי.
ציירתי עליהן פסים לרוחב ולאורך עם טוש עבה בצבע חום, הדפסתי את הכיתוב TNT באדום והדבקתי.
השתמשתי בדבק גומי (המכונה גם דבק לאלבומים או תמונות) בכדי להדביק את הקרטון לארגז.
למה זה חשוב? זהו דבק שניתן להסיר את הנייר מהמשטח עליו מדביקים ולקלף בקלות עם האצבע וכך אוכל להשתמש בארגז לצרכים נוספים בהמשך....

הצעדים של הציפורים:
כמו במסיבת יום ההולדת של המפלצות, גם כאן הכנתי עקבות, אך הפעם בצורת חותמת רגל הציפור.
 מוזמנים להדפיס את הסקיצה הזאת על A4 ולהשתמש בה ליצירת הצעדים:


שקיות ההפתעה:
שקיות נייר המשמשות לצרכים שונים כמו אריזה לאוכל, ניתן לרכוש בארץ בחנות שפע רום בבית יצחק (ליד נתניה).
השקיות שהם מוכרים הן חומות.
מכיוון שחיפשתי שקיות צבעוניות (ולא מצאתי בארץ), ניגשתי ל- e-bay. שם הגעתי לחנות באנגליה שמוכרת את השקיות בדיוק בצבעים שאני צריכה. קישור לחנות.
השתמשתי בהדפסות של פרצופי ה- Angry Birds מהאתר הזה, גזרתי והדבקתי עם דבק UHU סטיק.

וזאת התוצאה:
 הפתעות בשקיות ההפתעה: עטים של Angry Birds:
 וקעקועים שחילקתי לשקיות ניילון קטנות והכנתי עבורן את הכותרת לאריזה באמצעות Printables, מדפסת ביתית ודבק UHU סטיק:

אני מתנצלת על איכותן של חלק מהתמונות. חלקן צולמו בנייד, אבל, הן עדיין מעבירות את המסר.
ניפגש ברשומה הבאה,
קרין
http://www.facebook.com/Ugalina.Cakes




11 תגובות:

  1. אין כמוך!!!
    בפעם הבאה שאני אארגן עוד הפקה עם יםםםםם עבודה מקדימה ליום ההולדת של אחד הילדים וכולם ירימו (שוב) גבה וישאלו מה אני אעשה בברמצווה, אני פשוט אראה להם את הפוסט/ים שלך ואראה להם שזה נורמלי לחלוטין (נכון שזה נורמלי...?)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח... הצחקת אותי מאוד.
      כולם שואלים מה אעשה בחתונה ובבת המצווה. אני אומרת שזה נורמלי למי שיש לו שריטה לדברים כאלה :-) ואני שמחה שאני לא היחידה שמתמודדת עם השריטה הזאת :-)
      אני שואלת, מה אעשה בשנה הבאה שכן בנוסף לעבודה אני חוזרת לספסל הלימודים. יהיה בסדר.
      תודה!

      מחק
  2. איזה יופי. הפוסט הזה הולך לצועדפים.
    אני אוהבת את ההפקה הזו!!! ואני אוהבת משוגעות שמכינות הפקות!! זה הכי כייף!!!

    השבמחק
  3. הי הגעתי לבלוג במקרה(אני עושה לילד שלי יום הולדת של אנגרי בירדס ועלית בחיפושים:)) ....מהמם!!!!
    מהיכן אני יכולה למצוא את ההפתעות -עטים של אנגרי בירדס???
    ושאלה נוספת את הקופסאות פופקורן שאת עושה מאיזה דף את מכינה ???
    תודה
    מיטל

    השבמחק
    תשובות
    1. היי מיטל,
      אני מתנצלת שלקח לי זמן רב לענות. תקופה קצת לחוצה...
      הכנתי את קופסאות הפופקורן מדפים רגילים צבעוניים אך אני ממליצה להשתמש בדפים עבים.
      לגבי העטים, הזמנתי מה- ebay.
      אם מקלידים שם בחיפוש Angry Birds, מגיעים למקומות נפלאים ;-)

      בהצלחה ומזל טוב,
      קרין

      מחק
  4. היי, וואוו!!!!!!!!!!!!! ממש ממש מדהים !!!!
    רציתי לשאול אותך מאיפה פרצופי האנגרי בירד של הספרה חמש ואני מאמינה שהם גם אלו שעל הדגלונים?
    ועוד שאלה אם את יודעת/זוכרת מה זמן ההספקה כאשר מזמינים ב EBAY?

    תודה רבה על העזרה
    קרין

    השבמחק
  5. היי,
    תודה רבה....
    הפרצופים הם מתמונות באינטרנט.

    ההספקה מה- EBAY איטית בד"כ.
    רשמית עד חודש, בפועל לקח גם חודשיים.
    היו מוצרים שהזמנתי למסיבה והגיעו יומיים אחרי.
    ספציפית האריזות הגיעו מהר- תוך שבועיים.

    בהצלחה!

    השבמחק