יום שלישי, 4 באוקטובר 2011

נרילי- בדיוק לטעמי

חגית נרילי, את מוכשרת!





אז ככה, מזה כחצי שנה אני  נפגשת אחת לשבועיים עם קבוצת נשים מקסימה בבית הספר הדמוקרטי בחדרה.
הקבוצה נקראת "עסקי נשים חדרה" ואני חייבת להודות שיש בה משהו קסום.
מכיוון שהמפגש הוא בשעות הערב ואני אחרי יום עבודה הכולל 2 משמרות: משמרת בפיתוח הדרכה ומשמרת שניה באמהות, אני מוצאת את עצמי מגיעה למפגש עם הלשון בחוץ!
כאן מגיע הקסם: תמיד, אבל תמיד אני יוצאת משם עם מרץ.
23:00 בלילה, אחרי שהתחלתי את היום ב- 5:00 בבוקר, אני יוצאת מהמפגש עם מרץ.


לילך, המובילה של הקבוצה וכן כל הבנות, הן כאילו פיות המפזרות אבקת קסמים שמרוממת את רוחי בכל מצב.
אחת הפיות היא חגית- נרילי.


מה שמדהים ביצירות המקוריות האלה, הוא הנועם והחן.
היצירות משרות אוירה נעימה ורגועה בעיני.
זה מיוחד וזאת גם הוכחה לגישה שמה שעושים מכל הלב באמת מצליח.


הסגנון ממש מדבר אלי ולכן החלטתי לחלוק את זה איתכם ולהזמין אתכם לשוטט באתר שלה ובחנות המכוונת (שאחי כבר רכש ממנה כמה פריטים מקסימים!!!)


קישור לאתר
קישור לחנות


ובנימה נעימה זו,
אני מאחלת לכולם חתימה טובה ושנה קסומה...


קרין



תגובה 1:

  1. מקסים! מסכימה עם כל מילה לגבי חגית, היצירות שלה מופלאות, משמחות, מרגיעות ומקסימות!
    גם אני מקבלת הרבה כוח מן המפגשים שלנו בעסקי נשים וחייבת להוסיף שהעוגות של קרין הן יצירות אמנות בפני עצמן - אמנות שימושית ואכילה!

    השבמחק