יום חמישי, 15 בדצמבר 2011

תמונות מקושטות- אלבום השנה הראשונה חלק ב'

הבטחתי ועל כן אקיים!

היה לי היום יום סידורים, חזרתי הביתה ונותרו לי שעתיים פנויות.
מה עושים בשעתיים פנויות כשהילדים עוד בגן?
הולכים לישון? בזבוז זמן
מסדרים את הבית? אני עושה את זה כל יום
ממשיכים את פרויקט עיצוב האלבומים? כן!!!
החלטתי לסיים את האלבום של נועם והוא מאתגר מעצם היותו אלבום ללא עמודים בודדים.

מכיוון שבפעם הקודמת שעסקתי בעיצוב אלבום זה, גיליתי ששכחתי לפתח תמונות מגיל חודשיים, השלמתי את העמודים עם התמונות האלה:





הכיתוב NOAM נעשה עם החותמות שרכשתי לאחרונה והצגתי בפוסט "דברים יפים"
הבלאגן שהשארתי בשולחן העבודה
ועוד כמה תמונות...

















גזרתי מספר דמויות מהשאריות של הדף והדבקתי עם דבק דו- צדדי עבה.
יצרתי את הדשא והפרחים על ידי גזירה של דפים עם דוגמאות מעניינות
יצרתי את העננים על ידי שימוש בחותמת על דף מעוצב וגזרתי.
החומרים:
חלק מהחומרים היו לי בבית מרכישות שביצעתי בעבר בארצות הברית, אך את מרביתם ניתן להשיג בארץ בחנויות כמו מסטיקים:

בלוק נייר 15X15 oliver


המשך יבוא....
קרין

2 תגובות:

  1. גם לי קוראים קרין ואני מתעניינת מאוד בעיצוב יומנים אלבומים, באפייה , בתפירה וכדומה..
    עשיתי לחבר שלי אלבום מעוצב ליומולדת.. נשארו כמה דפים אחרונים רציתי לדעת אם יש לך הצעות נספות..

    ודרך אגב ממש אהבתי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. היי,
      יש לונו הרבה במשותף :-)
      יש לי לא מעט הצעות שאפרסם אותן ברשומות הקרובות.
      הן בעקבות כרטיס ברכה נוסף שהכנתי ואלבום שהכנתי לחברה טובה עם התנסויות חדשות.
      אם את רוצה משהו זריז, יש לי אלבום ב- Pinterest שעוסק כל כולו בעיצוב בנייר:
      http://pinterest.com/ugalinacakes/paper-craft-ideas/
      מקווה שזה נותן מענה,
      תודה ויום מקסים,
      קרין

      מחק