יום שישי, 16 בדצמבר 2011

מחוץ למסגרת

כיום, בעידן הדיגיטלי, אנחנו מצלמים יותר מבעבר וצופים בתמונות פחות מאשר בעבר. אירוני.
הכל במחשב, אז בשביל מה לפתח?
יש לי צורך לצפות בתמונות שאנחנו מצלמים (ובמשפחה שלנו מצלמים לרוב).
עבור כל האלבומים המעוצבים, אני מפתחת תמונות, אך זה לא מספיק.
אני רוצה שהן יהיו לי מול העיניים כל יום!

קראתי לזה "פרויקט מסגרות":


בחרתי את התמונות הכי משעשעות ויפות בעיני. התמונות שאני רוצה שיחרטו לי בזיכרון.
פיתחתי בגדלים שונים.
קפצתי ל- IKEA ורכשתי מסגרות: חלקן מיועדות לצביעה, חלקן כבר צבועות ועוד שתי מסגרות עם מראה באמצע.
מכיוון שיש לי שני בנים (שיהיו בריאים), הצבעים שלהם דיי חוזרים על עצמם: כחול, חום, כתום...
על כן, אלו הגוונים שבחרתי למסגרות ובמקרה גם מתאימים לבית.

חלק מהמסגרות צבעתי בצבעי אקריליק (להיזהר- הם לא יורדים מהבגדים בכביסה!!!).
היו מספר מסגרות שהדבקתי עליהן דפים שאני נוהגת לרוב להשתמש לאלבומים וכרטיסי ברכה.

תלינו אותן במסדרון הארוך המוביל מהסלון לכל חדרי הבית.
גיליתי שהם אטרקציה לילדים שהולכים במסדרון, נעצרים ומזהים את עצמם ואותנו, ההורים.

הנה כמה תמונות של התמונות:




 בהשתקפות של המראה, ניתן לראות את התמונות שתלויות על הקיר ממול.
כל מי שעובר במסדרון, מצרף את עצמו ל"תמונת המראה".




צפייה מהנה!

קרין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה