יום רביעי, 28 בדצמבר 2011

מסיבת רווקות

אני זוכרת את מסיבת הרווקות שלי.
היה כיף, מצחיק והחוויה הייתה בלתי נשכחת.
חברות שלי, עפרי ואיילת, ארגנו לי אותה וכמו ביצירת אומנות גם כאן: כשעושים משהו מכל הלב, הוא יוצא מדהים!
עברו כמה שנים מאז ואני נחשפת למסיבות רווקות מזווית אחרת:

עוגות למסיבת רווקות.
אני רוצה לספר על העוגה האחרונה שהכנתי:

פנתה אלי דנה, שארגנה ליעל את המסיבה, עם בקשה להכין עוגה של חשפן שיוצא מאריזת מתנה.
כבר הכנתי עוגה כזאת בעבר, אבל דווקא הפעם, רציתי להכין עוגה קצת אחרת: עוגת חתונה שחשפן יוצא ממנה.
זאת הייתה הזדמנות טובה להכין עוגה קצת שונה ממה שאני רגילה ולהשתמש בורדים לקישוט.


החשפן, נו טוב, בטח נתנו לו איזה שם איטלקי או משהו כזה...

הנה כמה תמונות מהתהליך ובכלל מהעוגה:















שיהיה במזל טוב,
קרין

תגובה 1:

  1. מקסים. הרעיון שהוא קופץ מעוגת חתונה משעשע (-:

    השבמחק