יום שישי, 6 בינואר 2012

סוף סוף ההתחלה

חיכיתי לחודש ינואר הרבה זמן!
כל סוף הוא התחלה של משהו אחר והחודש הזה הוא החודש האחרון שלי במקום העבודה אליו הגעתי לפני כ- 4 שנים.
על כן, חודש זה הוא חודש היצירה לקראת הפרידה הרשמית מאנשים יקרים.
הרעיונות למתנות למזכרת רבים כל כך שאני מקווה שאצליח ליישם את כל מה שאני רוצה.

בדים מקסימים ביבוא של www.makebadim.com

בשלב הראשון, רכשתי מספר חומרי יצירה במכירה המיוחדת שהייתה ב"מסטיקים" בשבוע שעבר, לקראת סיום השנה.
כמות גדולה כל כך של אנשים עם עושר צבעוני שלי מוצרי scrap ובדים מקסימים של make.אני לא הכי בקיאה בעולם התפירה אבל שילוב של דמיון עם צבעוניות שלא הצלחתי לעמוד בפיתוי שלה, הובילו אותי לרכוש פיסות בדים שאני מחכה לרגע שהן יהפכו למוצר כלשהו.


הנה כמה תמונות:

דפים מעניינים שיוכלו להתאים גם ליצירת האלבומים של שני הבנים שלי 
חותמות שהיו במבצע עם דוגמאות וכיתוב שימושי לרוב.
כמובן שלא התאפקתי ורכשתי עוד מדבקות של אותיות קטיפתיות מבית רחלי גזית ומסטיקים
לרוב אני לא מאמצת דפים בסגנון העיצובי הזה, אבל משהו בדף הזה קסם לי.
מעניין מה יצא ממנו...
 שתהיה לכולנו שבת שלום גשומה אך חמימה ונעימה,
קרין





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה