יום ראשון, 8 באפריל 2012

מעבדות לחירות! סוג של...

כבר חודשיים שלא העליתי מדעותיי ויצירותיי כאן! חודשיים!
לא תיארתי לעצמי ש...
1. כל כך הרבה זמן אני לא אכתוב כאן למרות שאני עצמאית עם הגדרות לוח זמנים משלי
2. שיש תקופת הסתגלות לניהול זמן בתור עצמאית
3. שהפוסט הראשון מזה חודשיים באופן אירוני יתחבר לחירות אליה יצאתי ולאין זמן שאליו הגעתי.
ובתום הפתיח הזה, נעבור לסיבה האמתית שהביאה אותי לכתוב כאן היום: חירות!

זה התחיל מהצורך ליצור משהו כדי להירגע ממערבולת השגרה החדשה והמשיך בצורך להצדיק את הרכישות בתחום הסקראפ :-)
קפצתי על ההזדמנות שיש הרבה אנשים להעניק להם מתנה לחג ולימי ההולדת (בני משפחה רבים נולדו באפריל) והחלטתי לעטוף את המתנות באופן קצת שונה ולצרף כרטיס ברכה פרי יצירתי.
על הדרך השתמשתי ברכישה האחרונה ממסטיקים.


עוד מאז היותי קטנה, הייתה לי נטייה לאגור אריזות מתנה יפות וסרטים יפים.
כיום מקובל לארוז מתנות ובכלל בגדים וכדומה בנייר משי.
אני מודה שזה מוצא חן בעיני כי זה אפשר לי לשדרג את הנייר המקורי בהתאם לצרכים שלי.


לקחתי ניירות משי, התאמתי לגודל של המתנה וקישטתי אותו עם חותמות בצבעים שונים ובהתאם למי שמקבל את המתנה.
כך למשל, עבור נריה המתוק, קישטתי את הנייר בחותמות של ילדון וכלבלב:
נייר המשי המקורי
הציוד בו השתמשתי
התוצאה




והמתנה של טלי שהאריזה שלה כללה שלל סגנונות של הכיתוב Happy Birthday וחבריו:




והמתנה של דודו:


ומתנות נוספות...
באמצע הדרך...














וברוח חגיגית זו, אני מאחלת לכלולם חג שמח אביבי נעים וטעים,
קרין

4 תגובות:

  1. הכל ארוז כל כך יפה, בתשומת לב וטוב טעם ולא נותר לי אלא לתהות איפה המתנה שלי??

    השבמחק
  2. חג שמח גם לך,
    אני בטוחה שכל המקבלים שמחו מאד...
    איזה אריזות מגניבות

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      בהתחלה לא הבינו שהכנתי את האריזות.
      כשהבינו, לא היה נעים להם לזרוק אותן לפח... חחח...

      מחק