יום שלישי, 31 ביולי 2012

המפלצות באות

בין כל ההתלבטויות, ההכנות, הדמיון, השיתוף... בין כל זה יש דבר אחד שהיה בטוח: אנחנו החלטתי לחגוג לך עם המשפחה המצומצמת והקרובה, זאת שעוטפת באהבה, זאת שאתה מכיר, זאת שמגיעה תמיד עם חיוך, זאת שחוגגת יום מיוחד כאילו היום זה ה-יום לפני שנתיים ממש!
יום הולדת שנתיים שמח, הנה זה בא...
בתקופת ההכנות הרגשתי שאני מסתובבת עם 2 דמויות, אחת על כל כתף: "את מגזימה, הוא רק בן שנתיים! מה תעשי בבר המצווה?" והשנייה: "יום הולדת יש פעם בשנה, אז אם כבר לחגוג עדיף כמו שרוצים באמת"
"אבל הוא לא יזכור כלום"... - "יש תמונות וחוץ מזה אח'שלו זוכר ונהנה מהחגיגה לא פחות!"

השתכנעתי! כל עוד זה מתאפשר לי, אני הולכת על זה וחוגגת כמו בפנטזיה צבעונית ופרועה, במיוחד כשאני יכולה לבחור את הנושא: מפלצות...

אז למה דווקא "מפלצות"
1. יש משהו בסרט "מפלצות בע"מ" ששובה אותי עד היום
2. לפני שהוא יפחד מהמושג הזה, נעשה ממנו משהו משעשע
3. לא מצאתי הרבה ימי הולדת בנושא ביחס לנושאים אחרים- זה יותר מאתגר

הנה כמה תמונות מייצגות מהמסיבה ובעקבותיהן כמה רשומות (יש הרבה מה לחלוק בשביל רשומה בודדת) על איך יצרתי את כל זה:





  


















זה מסכם פחות או יותר את החגיגה.
אני בטח לא אפתיע אתכם אם אספר שסיימנו את הערב ביום למחרת גמורים מעייפות.
ובכל זאת, נועם התעורר ב- 5 בבוקר (!!!) ובמלוא המרץ רץ לחדר הצעצועים (במקום למטבח), ישב ושיחק.

מתארגנת ליום ההולדת הבא בתור,
קרין
www.facebook.com/Ugalina.Cakes

2 תגובות:

  1. משגע! הכל מקסים אבל העוגה.....מ ה מ מ ת !!!
    נועם חמוד כל כך !!!
    לפי התאריך העברי היום זה יום ההולדת שלי, אז נחמד כפליים לקרא את הפוסט הזה!
    מזל טוב♥

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!!!
      יום הולדת שמח חתולי.... מזל טוב ועוד שנים רבות של יצירה פןרה ומהנה

      מחק