יום שלישי, 14 באוגוסט 2012

תחילתו הרשמית של החופש הגדול

בקיבוץ שלנו, החופש הגדול מתחיל מחר והיום חוגגים את היום האחרון בגנים.
לקראת מסיבת הסיום בגן של נועם (בן השנתיים), התנדבתי לעצב את כרטיסי הברכה:


הקו המנחה בעיצוב היה:
* דמויות הילדים בסגנון שמזכיר מאוד את הסיפורים של פעם ובמיוחד הזכירו לי את "פלוטו" מקיבוץ מגידו.
* שירי ילדים על גן ששילבתי בכרטיסים בכתב ידי

הנה כמה תמונות מהתהליך וכמובן התוצאות:
















גן שלנו מה נחמד הוא:






בוקר טוב צוהל הרחוב...






מתוך המטרייה הגדולה של אבא/ לוין קיפניס:








גן שלנו מה נחמד הוא...








היום הן יקבלו את כרטיסי הברכה יחד עם מתנות מתוקות. אני סקרנית לראות את התגובה...

אם שאלתם את עצמכם מאיפה החומרים, אז...
חלקם נשלחו אלי מארה"ב הברית :-)
אבל את רובם הזמנתי בארץ דרך האינרטנט מהחנויות:
מסטיקים: מארז דפים 30X30, דיו לבן לחותמות, סרגל לחיתוך בזווית הרצויה.
וואשי טייפ (Washi tape) מאיריס- colourfulway

בהזדמנות זו אני רוצה להזכיר שבחופש יתקיימו סדנאות בצק סוכר לילדים והורים יחד בקיבוץ מגל.
ניתן להירשם דרכי.
פרטים ניתן לראות בהרחבה גם כאן: סדנאות
שתהיה חופשה נעימה,
קרין

11 תגובות:

  1. איזה רעיון מקסים -יצאו כרטיסים מתוקים כ"כ-שיהיה חופש נפלא

    השבמחק
  2. רעיון מדליק וביצוע מצוין. אהבתי את הצילומים שממחישים את התהליך ללא מילים. מעולה!

    השבמחק
    תשובות
    1. רחלי... לתגובה שלך אני הכי מחכה :-)
      את המורה שלי ועם מורה מצוינת כזאת, ...

      מחק
  3. כרטיסים מתוקים, גם אני אוהבת את הדמויות של פעם, מזכירות לי את "אלפוני", אהבתי את משחק הצבעים ואת הצורות הגאומטריות ששילבת

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :-)
      לא זכיתי ללמוד עם אלפוני אבל אני זוכרת משהו נוסטלגי כזה :-)

      מחק
  4. קרין, את אלופה. כרטיסים מהממים עם ניחוח חו"לי ובכל זאת ישראלים נוסטלגים למהדרין.

    השבמחק
  5. משגעים! יופי של כרטיסים!

    השבמחק