יום ראשון, 7 באוקטובר 2012

הציפורים באות

להגשים לבן שלי את החלום. מזה הכל התחיל.


בשנה שעברה חגגנו את יום הולדתו של טמיר בדיוק בערב סוכות. הוא ביקש עוגה של ספידי מקווין.
חגגנו בקרב בני המשפחה, הייתה עוגה, מתנות, שירים ושמחה גדולה.
טמיר חיפש משהו כל הזמן עם המבטים שלו ואז באה השאלה: "אימא, מתי החברים שלי יבואו?"
הבנתי את המסר, חשובה לך מסיבה עם חברים.
הבטחתי לו שבשנה הבאה נחגוג במסיבה גדולה עם החברים.
ילדים קטנים לא שוכחים!
כבר חצי שנה שטמיר מדבר על המסיבה הגדולה של ה Angry Birds שישתתפו בה כל החברים שלו.
תחילה דובר על יום הולדת בנים "אימא, אני רוצה שרק הבנים מהגן יגיעו"
מידן (בן זוגי) ואני ארגנו הכל לבנים בלבד מבחינת ההפעלות והכמות ואז הסתבר שהוא רוצה גם בנות.
הזמנו גם את הבנות וחגגנו בגדול!
את ההפעלה העבירה עומר מ"אגדה של יום הולדת", שהצליחה לגרום לילדים לשתף פעולה בשמחה רבה.
אז איך היה?
ככה...
טוב, זה דיי מסכם את המסיבה כולה.
ברשומות הבאות אסביר כיצד להכין אלמנטים וקישוטים למסיבה.
שיהיו עוד הרבה מסיבות!
חג שמח,
קרין

6 תגובות:

  1. מדהים ומושקע ברמות שאין לתאר!

    השבמחק
  2. משגע!!
    את הכנת לבדך הכל? מחכה להסברים שבהמשך...
    חג שמח מותק :)

    השבמחק
  3. תודה רבה!
    אני יודעת שיש כמה אמהות שמחכות לרשומות עם ההדרכות... איזה לחץ :-)
    מקווה שאעמוד בציפיות וזה אכן יסייע

    השבמחק
  4. קרין. השקעת בטירוף! יפהפה ובטוח הייתה חוויה מאלפת לילדים.

    השבמחק
  5. זה נראה כל כך מושקע ומגניב.

    השבמחק