יום רביעי, 6 בפברואר 2013

רגעים של אושר

באוקטובר 2012 התחלתי לסלול את דרכי לכיוון חדש: לממש את חלומי ולהרחיב אופקים בעולם של החינוך המיוחד.
סיימתי את הסמסטר הראשון במסלול של הסבת אקדמאים לחינוך מיוחד והוראה מתקנת כשלפני עוד שלושה סמסטרים....
במסגרת הלימודים התנסיתי בהוראה בבית ספר לחינוך מיוחד בכיתה של ילדים מוגבלות שכלית.
מיד כשנכנסתי לכיתה, התאהבתי!
הילדים מדהימים, מרעיפים אהבה, מתוקים להפליא והם לימדו אותי המון!
כל אחד מהם הוא כוכב שמנצנץ באור משלו. יש להם משהו בעיניים, בחיוך ובחיבוק שגורם לי לחשוב עליהם ולהסתכל על יכולותיהם, השמחה שלהם משירים, סיפורים, מילה טובה, נתינה רבה ולשתף איתי פעולה במשחקים השונים בהם השתמשתי בכדי ללמד אותם חשבון.

לילדים מחנכת מלאה באהבה ואופטימיות וסייעת יצירתית שמכינה אמצעים שונים ומעניינים בכדי לשלבם במסגרת הלימודים.
כשהחלטתי להיכנס לחינוך המיוחד הנחתי שכאן אוכל לשלב את התחום הלימודי עם היצירה והמשחק.
כך חלפו עברו להם 3 חודשים ולפני שלושה שבועות מצאתי את עצמי מעבירה את השיעור האחרון בכיתה, הפעלת פרדה ומעניקה מתנות ייחודיות למחנכת, לסייעת ולילדים.

נתחיל מהילדים:
החלטתי להעניק להם משהו קטן שישמש אותם לטובת העבודה במסגרת בית הספר ויהיה אישי.
הכנתי להם את המשחק "החבילה עוברת" כאשר בתום המשחק הענקתי לכל אחד מהם עיפרון קטן.
העפרונות מאוסף העפרונות שלי מאיקאה. קישטתי אותם בוואשי טייפ (ניתן להשיג במסטיקים, איריס פוגל ונתנאלה) ורשמתי עם טוש את השמות שלהם.

המחנכת והסייעת: שתיהן תמכו בי, כיוונו אותי, המליצו לי וקיבלו אותי בזרועות פתוחות לכיתתן.
זה לא מובן מאליו! אני מעריכה את זה מאוד!
לכל אחת מהן הכנתי מחברת אישית.
המחברות, בעלות כריכה עבה, נרכשו בחנות לכלי כתיבה.
התזתי עליהן ספריי שרכשתי במכירה ביפו בניצוחה של נתנאלה (להבנתי מתוכננת מכירה נוספת במרץ.... כדאי לעקוב אחריה: נתנאלה בפייסבוק):
וקישטתי עם וואשי טייפ:
קישוטונים כמו בתמונה מעלה, ניתן להשיג בחנות מסטיקים ובחנות של נתנאלה:
מדבקת לוח הגיר: ניתן לרכוש בחנות מסטיקים ואצל יעל יניב (שהיא באופן כללי מוכשרת באופן מעורר השראה):

המוצרים בחנויות משתנים אך אני מכווינה למקורות שאני מכירה ושמהם רכשתי.

לסיום, האריזה:
הדפסתי על דף A4 במדפסת הביתית את הדוגמא שאני אוהבת: זיגזג (Chevron) וכן את האלמנטים,.
לאחר מכן עטפתי את המחברות והדבקתי את האלמנטים:
ובנימה אופטימית זו, אני מתכוננת למבחן הבא ומצפה להמשיך ליצור למטרות לימוד בכיף!

שיהיה לכם חורף חמים בלב!
קרין, עוגלינא
www.facebook.com/Ugalina.Cakes

12 תגובות:

  1. רעיון מקסים ומושקע, אבל מה שהכי הרס אותי זה האצטרובלים!

    השבמחק
  2. איזה מתנה מקסימה. אהבתי את הדרך בה צבעת את המחברות, רעיון גאוני. זה צבע גם את הצד של דפים. יפיפה.
    והוושי טייפ התכלת עם הפרחים והצהוב עם הנקודות הוא אחד האהובים עלי. יש לי את כל הסדרה שלהם והשימוש בהם לדעתי משדרג כל דבר בכמה וכמה רמות :-)

    השבמחק
  3. איזה יופי של רעיונות.
    אהבתי את הרעיון של צביעת המחברת בספריי.
    בהצלחה בהמשך!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! יש לך בלוג?
      לא הצלחתי להיכנס אליו אם כן :-)

      מחק
  4. רעיון מעולה הספריי הזה.
    המתנה פשוט מהממת, אני מקוה שהן יודעות להעריך.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! אני משקיעה במתנות כאלה עבור מי שידע להעריך (להערכתי) ;-)

      מחק
  5. מ ו ש ל ם !!!!!!
    העפרונות נחמדים אבל המחברות...שוס הסטרי!!
    תגידי, הספריי צבע, לא הדביק את דפי המחברת זה לזה?
    מושלם, כבר אמרתי??

    השבמחק
  6. מקסים מקסים מקסים! מתנות כל כך יפות, מעוצבות ומושקעות, אני בטוחה שהן התלהבו עד השמיים!

    השבמחק