יום חמישי, 21 בפברואר 2013

פורים שמח...

החג האהוב עלי!
שמח, מתוק, מלא חיוכים בכל מקום, צבעוניות ללא גבולות, יצירתיות בלי סוף, בקיצור, אין כמו חגיגות פורים!
אצלנו ההכנות מתחילות חודשיים לפני: "טמיר, למה אתה רוצה להתחפש השנה?"
"אאאאא....ם, אני רוצה להתחפש לאנגרי בירדס חלל"
"אתה בטוח?"
"כן! אני רוצה להיכנס לגן ושאף אחד לא יזהה אותי"
"טוב! קדימה לעבודה!"

מכיוון שהם מתחפשים רק מחר, אני עדיין לא חושפת את התוצאה אבל, לא בכך מסתכמות ההכנות.


כבר שבוע שאנחנו עמלים על משלוחי המנות. השנה השתמשנו בצנצנות, קופסאות שימורים ותוצרי אוריגמי שטמיר הכין כמתנה בכל אריזה.
בנוסף, פרט לסוכריות הצבעוניות, העוגיות ואוזני המן הם מאפה ידנו.
את המתכון לאוזני המן מצאתי באתר של MAKO (מתכון מצוין!)

מעשה שהיה, כך היה...
התחלנו בקיפולי הנייר: אני צילמתי וטמיר קיפל, אני ישבתי ולמדתי וטמיר קיפל ואף קישט:
אחר כך לשנו, קרצנו ואפינו...
ואז קישטנו את האריזות ומילאנו בכל טוב מעשה ידנו, חוץ מהסוכריות שהיו מעשה כיסנו ;-):
אנשים יקרים,
תיהנו בחג, תשמחו, תבלו ותנצלו כל רגע שאפשר לחגוג אותו.
חג פורים שמח,
קרין
www.facebook.com/Ugalina.Cakes


3 תגובות:

  1. מקסים!!!
    הילדים שלך כ"כ מתוקים ויפים. במיוחד טמיר יפהפה.
    אחלה משלוחי מנות :)

    השבמחק
  2. התוצאה שווה את הכל
    סקרנית לראות את התחפושות

    השבמחק