יום שני, 2 בדצמבר 2013

ברומא תהיה רומאי

כשלמדתי בתיכון, אחד התחומים האהובים עלי היה תולדות האומנות.
עד כדי כך אהבתי ללמוד על ההיסטוריה של היצירות, שהחלטתי כי ביום מין הימים אלמד לתואר בתחום. בינתיים התכנית הזאת מחכה לפנסיה ואני...אני מנצלת הזדמנויות לבקר בעולם ולראות במו עיני את אותן יצירות פאר עליהן למדתי.
נכון, זאת לא קורה הרבה, אבל כשזה קורה...אני מתעדת ה-כ-ל!

הגעתי לרומא!

כשטסתי לרומא החלטתי ששם אהנה מפיצה (דווקא טעימה), אטעם את הגלידה (הגלידה בארץ לא פחות טובה) ואצלם הרבה! כמה שיותר מבנים, פסלים, רחובות ודברים מעניינים.

הנה הטעימה שלי מרומא (ממליצה בחום גם כשקר שם):

אזור המדרגות הספרדיות: המזרקה עם המדרגות צמודות לשגרירות ספרד ברומא והומה אדם עד כדי כך שלא ראיתי מזרקה...

מוזיאון הותיקן....

הכנסייה בותיקן...כן, כן...

רחובות רומא הומים במזרקות ובנקודות זרמה של מים שאפשר לשתות מהם. הנה דוגמה...

וינטאג' בכל מקום...

התמונה הזאת מזכירה לי את הציורים של לאונרדו

שוק האוכל ברומא: צבעוניות ומגוון טעמים...

 תמונה שמייצגת את הישן והחדש ברומא

 סמטה סטנדרטית ברומא: אבני המדרך עם הווספות

 וזה תיק....הסתדר לי מצוין עם חזות המבנים

 הפנתאון....שנים חלמתי לעמוד תחת הכיפה המדהימה...

איך אפשר בלי גלידה, הגבינות וקפה?

לסיכום הביקור הראשון שלי ברומא:
רומא מדהימה (זה לא סוד), יש הרבה מה לראות, היא ידידותית לסיורים עצמאיים וכדאי לבקר גם אם מטיילים עם מעילים.

תיהנו,
קרין


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה