יום שישי, 3 ביוני 2011

הנה זה בא

"לדברים טובים לוקח זמן להגיע"
זה משפט שמלווה אותי בחיים בכל תחום.
עכשיו, אחרי שנה של חשיבה על הנושא, נולד לו הבלוג של עוגלינא.

השאלה הראשונה ששואלים אותי היא: למה "עוגלינא"?
ואני עונה "עוגה - לי - נא"- כל עוגה בעיצוב אישי
אז הנה הרשומה הראשונה של עוגלינא, עם דוגמא לעוגה מיוחדת שיצרתי שמבטאת את השם:

עוגה היא סיבה למסיבה כל פעם מחדש.
הפעם מדובר ביום הולדת לשני אחים: רוני בת ה- 3 ואיתי בן השנה.
הסבתא, תרצה, ביקשה שאכין את הדמויות שלהם בהתבסס על תמונות שהעבירה לי,
"ושיהיו נסיכה ונסיך", הוסיפה.

זאת התוצאה...






העוגה בקוטר 16 ס"מ, גבוהה מהרגיל (אני אוהבת עוגות גבוהות)
זאת אחת העוגות שהכי נהניתי להכין!
השילוב הזה של הצבעים אהוב עלי במיוחד.

סוף שבוע מתוק ונעים

2 תגובות:

  1. תתחדשי!
    המון בהצלחה והמון כיף והנאה מהבלוג.
    בנתיים התוצרים נראים מאוד מבטיחים ומאוד טעימים :)

    השבמחק