יום שני, 13 ביוני 2011

מצאו את ההבדלים

וואי! יש לי כל כך הרבה פוסטים שאני רוצה לרשום.
מי שמכיר אותי, יודע שאני חובבת רשימות מושבעת. בכדי להצדיק את המוניטין, גם לרעיונות לפוסטים, יש לי רשימה.
אבל, לאט לאט...

בחרתי לספר קצת על העוגה של ערן.
מרבית העוגות שלי מעוצבות עבור בנות: תינוקות, פעוטות, בנות מצווה וכו'
הפעם הגיעה בקשה לעצב עוגה לבחור גבר גבר.
מדובר בבן זוגה של חלי, שאיתה אני עובדת.
היא מלכה אמיתית: עורכת לערן, חתן יום ההולדת, פסטיבל יום הולדת של שבוע שלם...

רמז לבעלי...

בכל אופן, הערב, הם נפגשים במסעדה עם מספר חברים ויחד יחגגו כשלפתע, היא תשלוף את העוגה (מהכיס כמובן).
אני חייבת להודות שאני ממש מעריכה אנשים שמביאים עוגות כאלה כמתנה.
אני חושבת שזה רעיון מאוד מקורי, אישי ותמיד, אבל תמיד מגיע הטלפון אחרי ההפתעה שמספר על ההתלהבות הרבה.
זה כל כך כיף.

אז איפה הייתי?
ערן אוהב חולצות משובצות, את הצבע האדום והוא מתעסק במערכות קולנוע.
זה מה שיצא:
לתמונות נוספות...



ראשית תמונה של חלי וערן וליד העוגה.
מצאו את ההבדלים:

ועכשיו רק העוגה מכמה זוויות...



את הרעיון של אופן פיסול הכרית, קיבלתי מהשכנים היקרים שלנו, שם יושבים על פופים כשצופים בטלוויזיה.
אופן הביצוע הוסבר בחוברת של טל צפריר: "חגיגה בטלטלים- בנות, מלתחה ובגדים".

כל שנותר כעט הוא ללכת לישון ולשמוע מחר איך היה....

לילה טוב!

קרין

תגובה 1: