יום חמישי, 11 באוגוסט 2011

מירי


אתמול ניפרדתי ממירי, בתור מנהלת שלי.
בתור חברה היא נשארת ואפילו מתקרבת גיאוגרפית.
משבוע הבא היא תהיה שכנה שלי!



לאות תודה, קנינו לה בעבודה מתנה משותפת שחלק ממנה הוא יצירה שלי (איזה כיף!).

קראתי את ההסבר של נעה על קישוט לוח מגנטי,
קפצתי לחנות "מסטיקים" לרכוש את הדפים המתאימים.
מצאתי סדרה של דפים שנקראת GOOD DAY  MY SUNSHINE (by deena rutter).
באחד הדפים יש דוגמא של אופנוע.
למיטב זכרוני מירי נהגה לרכב על אופנוע.
היו לי דפים נוספים שרכשתי לפני כ- 6 שנים. הם של חברת K&Company
חלי (שעבור בן זוגה ועתיד להיות בעלה), רכשה באיקאה (זה אתגר בחופשת הקיץ) לוח מגנטי עגול.
ואני עיצבתי את הלוח בחדווה רבה....

בכדי להדגים את יכולותיו האפקטיביות של הלוח, קישטתי מספר מגנטים והצמדנו בעזרתם תמונות של מירי עם כל החבר'ה.

והרי התוצאה לפניכם בשלבים... (בלי התמונות של מירי והחבר'ה):
1. שיוף הלוח עם נייר זכוכית

2. הדבקה עם דבק ייעודי לנייר (שלא יווצרו גלים)

3. לאחר ההדבקה, חיתוך לפי צורת הלוח

4. תוצאה ראשונית טרם הוספת קישוטים

5. חיתוך אותיות מדף שלם של אותיות לטובת הכנת כרטיס שיתלה על הלוח

6. הכרטיס

7. הלוח עם הקישוטים והמגנטים


מירי, איפה תתלי אותו?
במשרד החדש או בבית החדש?

באהבה רבה,
קרין

7 תגובות:

  1. יצא מאוד יפה,
    אני גם רוצה להכין אבל לא מצאתי באיקאה את הלוח המגנטי.
    איפה אוכל למצוא?

    השבמחק
  2. תודה!
    אני מכירה שניתן למצוא באיקאה, אבל... אם אין לוח מגנטי בדיוק כזה, אפשר עם לוח מגנטי בצורה אחרת

    השבמחק
  3. תוכלי להגיד לי כמה הלוח המגנטי עלה לך?

    השבמחק
  4. אם אני זוכרת נכון בסביבות 50-80 ש"ח.
    לכל שאלה נוספת, אני כאן!
    :-)

    השבמחק
  5. תודה רבה!! קניתי לוחות, רק מרובעים :)
    ושאלה אחרונה- למה בעצם צריך לשייף את הלוח? אין אפשרות להדביק ישר את הדפים המדוגמים?

    תודה ענקית!

    השבמחק
  6. מעולה!
    בעיקרון נהוג לשייף משטחים ולנקות אותם טוב לפני כל יצירה עליהם. אפילו עץ- לני שמציירים עליו, כדאי לשייף גם אם קנינו אותו חלק מהחנות.
    הסיבות: ניקיון: עבודה על משטח מלוכלך עשויה למנוע מהחומר להידבק כמו שצריך ואז ההדבקה / ציור לא כ"כ איכותי.
    שנית, בהדבקה, במיוחד של נייר, אנחנו רוצים שהיא תישאר לאורך זמן. הדבקה למשטח חלק עשויה להקשות עלינו.
    החספוס העדין מסייע לחומר להידבק טוב יותר.

    חשוב לוודא שהדבק מיועד לנייר כדי שלא ייגרמו בועות לא רצויות.

    בהצלחה!
    אשמח לדעת איך יצא.

    קרין

    השבמחק
  7. איזה חמודה!
    תודה רבה לך...מבטיחה לעדכן :)

    השבמחק