יום שני, 5 בדצמבר 2011

ערב נשים קסום באביחיל, קפה, נשנושים וציור על קרמיקה

שאלה: מה עוד צריך אחרי יום עבודה עמוס ומייגע, משמרת שנייה עם הילדים המתוקים ומתישים ומחשבות על ההתארגנות למחר?
תשובה: לסיים את היום עם חברות ונשים מקסימות בערב שבכולו הכוח הנשי העולה, הוא מרכז העולם!
ערב מקסים בסטודיו של אירית שקד שהעברנו בצחקוקים וציור על קרמיקה:
זאת היצירה שלי מסוף הערב. תאמינו או לא, זאת הפעם הראשונה שציירתי על קרמיקה

אני חייבת להודות שכבר זמן רק שעולם הציור על קרמיקה מעניין אותי.
האמת, אני מכירה את העולם הזה בערך מהשבוע בו הכרתי את בן זוגי.
גיטה, אמו, מציירת כבר שנים על קרמיקה ובכל ארוחת יום שישי מציגה בפנינו כלי מצויר נוסף שאנחנו מתלהבים ממנו.
זה עולם ומלואו, פשוטו כמשמעו, עם סגנונות, זרמים, תרבויות והמון יצירתיות וצבעוניות.


מי שמכיר אותי יודע שזה בדיוק סוג התחומים שאני צמאה אליהם.
הנה נפלה בחלקי ההזדמנות הנהדרת להכיר את אירית שקד (שאגב, זה האתר שלה:http://www.iritshaked.co.il/)
והיא הזמינה אותנו, בנות הקבוצה של נשות עסקים חדרה, לשיעור ראשון בציור על קרמיקה.
מלבד הציור עצמו, שמבחינתי הוא טרפיה באומנות, זה פשוט היה כיף לצאת בערב ולהשקיע בעצמי עם קבוצת בנות שנמצאות פחות או יותר במצבי ויכולות להבין ולהזדהות!


הנה טעימה מהערב:




אירית מסבירה כיצד מתחילים לצבוע את האיור


האיור לפני הצביעה

טלי, שצירה שלט מדהים

תרצה ורוחל'ה





רוחל'ה הגאה!



יצירות בסטודיו של אירית

אירית בכבודה ובעצמה

יצירות בסטודיו של אירית
יצירות בסטודיו של אירית
יצירות בסטודיו של אירית

4 תגובות:

  1. את פשוט יוצרת מדהימה בקרמיקה, האם את עוסקת גם בתחום של קרמיקה למטבח ועיצובים שונים שלהם?
    יהיה מעניין ומרנין לראות עיצובים שכאלו.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי,
      תודה על התגובה.
      היוצרת ממנה למדתי היא אירית שקד.
      זה האתר שלה: http://www.iritshaked.co.il/
      אולי היא תהיה מעוניינת ליצור איתכם קשר בנושא.
      אני התנסיתי אצלה בסדנא אבל היא האמנית בתחום
      יום נעים,
      קרין

      מחק
  2. יופי של אריחי קרמיקה מלמטבח

    השבמחק
  3. יופי של אריחי קרמיקה למטבח

    השבמחק