יום שישי, 27 בינואר 2012

דובונים קטנים אנחנו

יש לי קטע עם דובונים!
אני מחפשת לפסל אותם בבצק סוכר.

ככה הם מתוקים תרתי משמע :-)

אני מוצאת את עצמי לאחרונה חושבת לא מעט על איך תופרים את הדובי ואיך לפסל אותו כך שיהיה מתוק וישמור על צורתו כבובה.
גלשתי רבות באינטרנט ואז מצאתי את הסגנון של הבובות עם התפרים.
הנה כמה דוגמאות:


הדוב המתוק B.bear Banker שמיועד לחסכונות קטנים
ודובון תפור מבדים ממוחזרים (רעיון מדליק!)

שולחן הקינוחים של זהבה ושלושת הדובים מאת איימי אטלס- אמנם לא הדובון עם התפרים אבל בכל זאת נותן השראה...

אני לא בטוחה שהגעתי לדובון שאני מדמיינת בראשי כה- דובון האולטימטיבי שלי, אבל בכל הזדמנות לעוגה עם דובון, אני מנסה ליצור בתלת מימד את התמונה ששמורה אצלי בראש:


עוגת הדובון שהכנתי לנועם ליום הולדת שנה.
מגיל שנתיים הוא כבר כנראה לא ממש ייתן לי להכין את מה שאני  בוחרת  לפי טעמי האישי בלבד...


דובית- הדובונת הראשונה שפיסלתי מבצק סוכר בכדי להניח על העוגה (טופר)


גם לטובת יום ההולדת בגן של נועם פיסלתי.
הפעם ניצלתי את ההזדמנות לסגנון שונה מעט- יותר דומה לדובונים של פעם שנהגו לתפור.
גם הפיסול הזה הוא טופר להנחה על העוגה.

נועם עם טמיר הגדול ביום ההולדת בגן.
העוגה צופתה בקרם חמאה בכדי שלפעוטות יהיה קל יותר לאכול


פו הדוב- הדוב המיתולוגיה :-)





עוגת הדוב האחרונה.
לדובון הזה קוריאים "דובי- דו" ולהבדיל מהדוב של נועם, כן העוגה מצופה עם בצק סוכר ומקושטת בפרדסים.
כבר לא רק טופר...





ושיהיו עוד דובונים מתוקים...

קרין


2 תגובות:

  1. מהמם, את פשוט הופכת את הדובי לכזה אמיתי שבא לאכל אותו...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :-)
      אני שוברת את הראש איך להכין אותם כך שזה מאוד מעודד לקרוא תגובה כזאת...

      מחק