יום שני, 18 ביוני 2012

Chevron

זיג זג, דוגמת מחצלת ובאנגלית Chevron: זאת הדוגמא שאני נתקלת בה הכי הרבה לאחרונה.
על גבי טפטים, כריות, בגדים, תמונות ו... רהיטים.
החלטתי ללכת עם הזרם ולראות איך זה משתלב אצלי וזה מה שיצא:

במסגרת מסעותיי בארגון וסידור חדר העבודה (שמתקדמים בצעדי תינוק לאור העובדה שאני משלבת כל כך הרבה פעילויות בו- זמנית בשגרה שלי), החלטתי לשפץ רהיט שהיה פעם שלי והורשתי לילדיי היקרים.
טמיר (כמעט 5) ונועם (שנתיים בחודש הבא) אוהבים מאוד להתעסק בכל הקשור ליצירה.
מעניין ממי הם ירשו את השריטה.
אני מוצאת אותם יושבים בשולחן הפצפון שרכשנו באיקאה וציירתי עליו כשהיה רק טמיר.
עכשיו כשהם שניים, החלטנו שהגיע הזמן למצוא להם שולחן ראוי שיאפשר לכל אחד מהם לצייר מבלי לפגוע ביצירותיו של האחר.
אבל... זה לא מספיק.
יש כל מיני חומרי יצירה שצריך למצוא להם מקום.
רכשנו פלטה ענקית (80*120) בצבע לבן (לא היה בגוון "ליבנה" לצערי) ולידו העמדנו את שידת המגרות החומה, שלא תאמה בגוונים שלה לשולחן ולחדר בכלל.

לכן, צבעתי אותה לפי השלבים הבאים:
1. התזתי ספריי לבן (משמש כצבע יסוד מצוין!)
2. הכנתי שבלונת בסיס של דוגמת הזיג זג מקרטון קשיח: סימנתי עם עפרון ריבועים ואחר כך סימנתי עליהם מלבנים אלכסוניים)
3. הנחתי את השבלונה וסימנתי עם עפרון (כמו סימון עם סרגל) את קווי המתאר של הדוגמא.
4. הדבקתי נייר דבק כגבול לצבע וצבעתי בצבע אקריליק של Folk Art בגוון 905 Buttercup.
4. אחרי שכל הצבע התייבש, מרחתי 3 שכבות של לכה על בסיס מים והצבתי אותה בחדר העבודה.

הנה השלבים מצולמים:
























נועם החליט להשתמש במקום היצירה החדש שלו ברגע הראשון שיכל:

ואם כבר זיג זג, חשבתי ליישם את הדוגמא על הרהיט אחרי שצבעתי את דוגמאות הזיגזג שיצרתי יחד עם טמיר.
זה הזכיר לי את הילדות. בילדותי צבעתי לא מעט דפים עם טושים בכל מיני דוגמאות וסבא שלי כל כך התלהב, שהוא מסגר את הציורים וקישט איתם את קיר הסלון בבית.









שיהיו זיגזוגים צבעוניים ועליזים,
קרין

2 תגובות: