יום רביעי, 9 בינואר 2013

יום חורפי עם הילדים בבית

חורף, הגשם מטפטף על העורף...ובכלל הוא מטפטף בכל מקום!
התעוררנו בבוקר וגילינו שממש לידנו, בבת חפר, חיילי חיל הים חילצו 300 משפחות עקב הצפה בבתיהם. מסכנים.
מאוחר יותר הודיעו בחדשות שכביש הגישה לקיבוץ שלנו נחסם משום שהוא פשוט קרס מההצפה...
אז הילדים נשארו בבית- אין גנים- ואני, מי כמוני מאושרת לבלות איתם!
נכון, אני צריכה להכין מערכי שיעור למחר ומחרתיים אבל נעשה את זה בין לבין וננצל כל רגע עם הילדודס...

אני אישית אוהבת חורף. ממש אוהבת. לא חם מדיי, אין ג'וקים, הנחשים מתחבאים- אחלה!
נוצר מצב בו מערכת החינוך לא עבדה יום אחד בעקבות ההצפה בכניסה לקיבוץ.
נשארתי בבית עם שני הילדים שלי וזאת מתנה במיוחד בתקופה בה אני מרגישה שאני לא מבלה איתם מספיק.

התחלנו עם המכוניות שנסעו על מסלולים שציירנו יחד והילדוד'ס צבעו בעצמם:


אחר כך הכנו משקפות מגלילי נייר טואלט בהכנה לטיול באוטו, כדי להשקיף על הקיבוץ בגשם:

 ויצאנו לטיול:

כשהגשם נרגע מעט, טיילנו בחוץ:

כשחזרנו הביתה התחממנו עם אוכל חורפי (וגם טלוויזיה....):

ובחוץ קררר.....

אחרי האוכל, בזמן מנוחת הצהריים טמיר, שנשאר ער, העסיק את עצמו:

ולקראת סיום היום אכלנו מרשמלו על האש והתכרבלנו באוהל מול הטלוויזיה

שירד הרבה גשם אבל... שיהיה חמים ונעים לכולם,
קרין
Ugalina on facebook
www.ugalina.com


4 תגובות: