יום שבת, 30 ביולי 2011

עבודת יד שמאל



מסיבת סיום השנה בגן של טמיר, הבן שלי.
מה, לא ננצל את ההזדמנות למשהו יצירתי?
מה, לא נכין משהו שמזמן לא הכנתי אבל בפורמט שונה?
ברור שכן!

ואז מופיע האתגר: דלקת בגיד ביד ימין (אני ימנית).
מה עושים? מה עושים?
איך אמר צ'רצ'יל? :"פסימיסט רואה קושי בכל הזדמנות, אופטימיסט רואה הזדמנות בכל קושי".
אני מסכימה. נתברכתי ביד שמאל.
אחרי שריחמתי על עצמי, כי בכל זאת, כאב לי נורא
ואחרי שקראתי את הפוסט בפייסבוק של מאיר נבון על שיטת 5 הדקות,
הרמתי את עצמי מהספה ואפיתי עוגיות כשהשתמשתי ביד שמאל.


מאז ומעולם בכל פעם ששמעתי את צמד המילים "החופש הגדול", עלו במוחי התמונות מחוף הים: סירה, דלי חול, גלגל הצלה.
לכן בחרתי להשתמש באלמנטים האלה לקישוט.
והצבעים?
אדום, תכלת ולבן:  שילוב מנצח, לדעתי.
השתמשתי בצבעים האלה כבר בעבר וכל פעם הם מהווים שילוב מוצלח כ"כ שזה כבר פחות משנה מה אני יוצרת. בכל זאת השקעתי גם ביצירה.


הכל מבצק סוכר שרידדתי וחתכתי לצורות בסיסיות.
לפעמים פשטות עם הצבעים הזכונים, זה כל מה שנדרש.


העוגיות במסיבה היו הצלחה!
הילדים התלהבו.
גם ההורים
וגם אני.











תודה לכולם על הפרגון,
בעיקר לילדים המקסימים שאכלו בהנאה.
עשיתם לי את היום.! השבוע!
המאמץ היה שווה.


חופש שמח,
קרין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה