יום ראשון, 15 בינואר 2012

בניתי מדף!

יום שישי גשום במיוחד, קבוצה של בנות בסדנת נגרות יפה של רויטל וייס,שלא נראית כמו מקום שמנגרים ובונים בו.
אם אתן שואלות את עצמכן על מה אני מדברת, אם גם אתן רוצות ואם זה נשמע לכן לא הגיוני שסדנא יפה היא המקום בו בניתי מדף, זה הפוסט בשבילכן!

מזה זמן רב שאני מחפשת מדף קטן לקיר שמעל הדלפק במטבח.
הייתי באיקאה ולא מצאתי (למרבה ההפתעה), בדקתי בכל מיני חנויות מיוחדות אבל זה לא היה בדיוק מה שאני מחפשת.
במסגרת השיטוטים שלי בבלוגים השונים, הגעתי לבלוג של רויטל וייס ואז מצאתי- זה המדף שאני רוצה!
נרשמתי במיידי לסדנא הקרובה והרווחתי יום שישי של בילוי, למידה בתחום שחדש לי ומדף בדיוק כמו שאני רוצה.
הסדנא של רויטל מדהימה: מושקעת ומעוצבת בטוב טעם עם נגיעה אישית ואמנותית שלה (מרגישים את זה ואני מעריכה את זה), חביבות מקסימה (פגשתי אותה לראשונה ביום שישי) ופינוק אמיתי (ארוחת בוקר עם גבינות מיוחדות).

מה עוד נותר לבקש?

הנה כמה תמונות מהסדנא (תודה לרויטל!) ומהמטבח:











לילה טוב!

קרין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה