יום ראשון, 30 באוקטובר 2011

נסיכה לעולם תשאר נסיכה

חשבתי שיש שלב כזה (אצל בנות, בדרך כלל) שנקרא "גיל הנסיכות" ושהוא מסתיים מתישהו.
מצאתי שטעיתי..., כלומר, אצלי זה דיי עבר, אבל ישנן לא מעט בנות בנות גילי שחולמות על עוגת נסיכה.
האמת, זה מדהים ואפילו כיפי לא להתבגר לחלוטין ולהשאיר פתח כזה לעולם הילדות שיש בו משהו קסום מהאגדות.


הפוסט הזה מוקדש לכל הנסיכות באשר הן...






חלק מהנסיכות שהכנתי הן מהמוכרות יותר וחלקן פשוט נסיכות מעצם היותן עם כתר על הראש, עם שמלה והבעה של נסיכה.


בל (עם טמיר, הנסיך שלי), היא הנסיכה הראשנה שבחרתי לפסל בבצק סוכר.
למדתי להכין אותה אצל אודליה המדהימה.
זאת בעצם עוגת 2 קומות עטפה בשמלה ועליה הגוף של הנסיכה.


 רוני הנסיכה אותה הכנתי לשכנתי רוני שהייתה אז בת 4 ומייד בחלוקת העוגה אכלה לה את הראש בביס יחיד כמעט.
אנחנו אמנם בענייני נסיכות אך כאן לרוני הנסיכה הצטרף איתי הנסיך.
עליהם כתבתי בפוסט הראשון בבלוג שלי...


גם זאת עוגה לרוני שכנתי ליום ההולדת ה- 5. להבדיל משאר העוגות שהוצגו עד כה, זאת עוגה מצויירת.


הנה כמה תמונות משלבי ההכנה של שילגיה:
מכיוון שמשהו לא הצליח לי עם העוגה ואני לא מוכנה להתפשר על האיכות, אפיתי עוגה חדשה.
רציתי לחסוך בזמן בשביל להצליח לישון בלילה כמה שעות, את התחלתי לפסל את הדמות על קלקר שפיזרתי עליו המון אבקת סוכר.
אני לא נוטה לעשות את זה, אבל לא הייתה לי ברירה. העוגה חייבת להיות טעימה!
ברקע רואים את העוגה בתנור...






אחרי העיטוף הבהיר והכהה, ניגשתי לאלמנטים שעל אף השעה המאוחרת, הכנתי אותם לאט כי זה היה הדובדבן שבקצפת מבחינתי.


וכך עלתה על גזע העץ שלגיה...
שיהיה במזל טוב, נסיכה מתוקה!
קרין

4 תגובות:

  1. ברור שזה לא עובר אף פעם. כמו שההתלהבות שלי מברביות לא עוברת. בגלל זה הכי כיף כשיש בנות. אפשר לקנות להם דברים שאני בעצם רוצה בסתר לבי! דברים ורודים ונוצצים!! ולראות כל היום סרטים חינם על נסיכות ופיות.

    השבמחק